Klachtenregeling

Praktijk Barbara Kremers is aangesloten bij een erkende geschillencommissie en voldoet daarmee aan de wet WKKGZ (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

Klachtenfunctionaris

Therapie is en blijft mensenwerk en resultaat laat zich niet afdwingen. Mocht je als cliënt van mijn praktijk een klacht hebben over de door mij geboden dienstverlening, maak dit dan zo snel mogelijk bespreekbaar. Wanneer je aangeeft wat je niet fijn vindt of vond kan ik daar een oplossing voor zoeken. Het beste doe je dit dus tijdens het traject.

Komen wij er samen niet uit dan kun je je klacht voorleggen aan een klachtenfunctionaris die gaat bemiddelen om tot een oplossing te komen.

Geschillencommissie

Mocht bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing leiden, dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke erkende geschillencommissie, die dan een bindende uitspraak zal doen.

Instanties

GAT geschillen 2019Voor de klachtenregeling en klachtenfunctionaris was Praktijk Barbara Kremers t/m eind 2018 aangesloten bij Quasir. De erkende geschilleninstantie was Stichting Zorggeschil.

Per 1 januari 2019 is de praktijk aangesloten bij Geschillen Alternatieve Therapeuten (GAT), een onafhankelijke WKKGZ geschilleninstantie erkend door het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Share This